Forum Tibia
Wszystko dotyczące Tibi i nie tylko.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Runa zmieniajaca wyglad

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tibia Strona Główna -> Skrypty do OTS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vilagie




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:40, 22 Mar 2006    Temat postu: Runa zmieniajaca wyglad

Very Happy Zrobiłem ją na podstawie runki Devoya "Hallowen rune"
Ta runka zmienie w 90 losowych potworow!!!
W spells.xml zmieniamy linijke chameloen rune w kategoriach czary na:

<spell name="Monster rune" words="adevo ina" maglv="1" mana="1" enabled="1"><vocation id="1" /></spell>

Następnie zmieniamy chameleon rune w kategoriach runy na:

<rune name="Monster rune" id="3116" charges="100" maglv="1" mana="10" enabled="1"></rune>

W spells/runes tworzymy monster_rune.lua i wpisujemy do niego:


Cytuj:
Bregozus napisał
------made by Bregozus-----

attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_MAGIC_ENERGIE
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false
LightMagicMissileObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive,
drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
LightMagicMissileObject.minDmg = 0
LightMagicMissileObject.maxDmg = 0

outfit = math.random(6)
outfit2 = math.random(2,20)
outfit3 = math.random(20,40)
outfit4 = math.random(40,60)
outfit5 = math.random(60,80)
outfit6 = math.random(80,100)
outfit7 = math.random(100,120)
if outfit == 1 then
monsterlook = outfit2
end
if outfit == 2 then
monsterlook = outfit3
end
if outfit == 3 then
monsterlook = outfit4
end
if outfit == 4 then
monsterlook = outfit5
end
if outfit == 5 then
monsterlook = outfit6
end
if outfit == 6 then
monsterlook = outfit7
end
time = 36000
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, LightMagicMissileObjectrdered())
if(ret) then
changeOutfit(cid, time, monsterlook)
end
return ret
end


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tibia Strona Główna -> Skrypty do OTS Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin