Forum Tibia
Wszystko dotyczące Tibi i nie tylko.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Miasto pełne życia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tibia Strona Główna -> Skrypty do OTS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vilagie




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:43, 23 Mar 2006    Temat postu: Miasto pełne życia

Witajcie wszyscy zainteresowani projektem Miasto Pelne Zycia.
W tym temacie będe zamieszczał NPC TYLKO swojej produkcji.
Chce stworzyć miasto, w którym npc będą mniej schematyczni niż w Ots'ach czy nawet w prawdziwej Tibi.

Pierszym owocem mojej pracy jest Npc targujący się.
Idealna postać do questu do umieszczenia w bocznej uliczce Pustynnego miasta. Ma on na sprzedarz klucz i chce za niego 30000 sztuk złota, jednak może sprzedać TANIEJ , jesli sie potargujemy.


Kod:
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
surv = false
inf = false
dund = false
jungle = false


function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)

end


function onCreatureAppear(creature)

end


function onCreatureDisappear(id, stackpos)
if id == focus then
focus = 0
surv = false
inf = false
dund = false
jungle = false
selfSay("Wiec odejdz butny bohaterze.")
end
end


function onCreatureTurn(creature)

end

function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end


function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)
if msgcontains(msg, 'hi') and focus == 0 and getDistanceToCreature(cid) < 3 then
selfSay('Aa.., ' .. creatureGetName(cid) .. ',Co taki ubogi handlarz jak ja moze ci zaoferowac ?')
focus = cid
talk_start = os.clock()
end


if msgcontains(msg, 'klucz') and focus == cid then
selfSay('Mam taki jeden klucz... Prowadzi ponoc do legendarnego skarbca, co ty na to ?')
talk_start = os.clock()
end


if msgcontains(msg, 'buy klucz') and focus == cid then
selfSay('Ah., ' .. creatureGetName(cid) .. '. Jak dla ciebie szlachetny panie tylko 30000sztuk zlota.')
talk_start = os.clock()
surv = true
end

if msgcontains(msg, 'potargujmy sie') and focus == cid then
selfSay('Hm..., ' .. creatureGetName(cid) .. '. Nie zejde ponizej 25000.')
talk_start = os.clock()
inf = true
surv = false
end

if msgcontains(msg, 'za duzo') and focus == cid then
selfSay('Chcesz mnie okrasc ?, ' .. creatureGetName(cid) .. '. 20000 Nie ustapie')
talk_start = os.clock()
jungle = true
inf = false
end

if msgcontains(msg, 'jeszcze mniej') and focus == cid then
selfSay('Ty synu karalucha !!!, 10000 NIE MNIEJ')
talk_start = os.clock()
dund = true
jungle = false
end



if ((string.find(msg, '(%a*)yes(%a*)')) and (focus == cid)) and surv == true then
buy(cid,2419,1,30000)
selfSay('Oto twoj klucz.To uczciwa cena.')
focus = 0
survival = false
inf = false
dund = false
jungle = false

talk_start = 0
end

if ((string.find(msg, '(%a*)yes(%a*)')) and (focus == cid)) and inf == true then
buy(cid,2419,1,25000)
selfSay('POlecam sie.')
focus = 0
survival = false
inf = false
dund = false

jungle = false
talk_start = 0
end

if ((string.find(msg, '(%a*)yes(%a*)')) and (focus == cid)) and jungle == true then
buy(cid,2419,1,20000)
selfSay('Oto twoj klucz.')
focus = 0
survival = false
inf = false
dund = false
jungle = false
talk_start = 0
end

if ((string.find(msg, '(%a*)yes(%a*)')) and (focus == cid)) and dund == true then
buy(cid,2419,1,10000)
selfSay('Dobry z ciebie negocjator.')
focus = 0
survival = false
inf = false
dund = false
jungle = false
talk_start = 0
end






if string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 3 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
surv = false
inf = false
dund = false
jungle = false
talk_start = 0
end


end


function onCreatureChangeOutfit(creature)

end


function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Hmm... Namysl sie a ja tu popracuje')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Odejdz wiec...')
focus = 0
end
end
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,20)
if randmove == 1 then
nx = cx + 1
end
if randmove == 2 then
nx = cx - 1
end
if randmove == 3 then
ny = cy + 1
end
if randmove == 4 then
ny = cy - 1
end
if randmove >= 5 then
nx = cx
ny = cy
end
moveToPosition(nx, ny, cz)
--summons = 30
--summons2 = 30
end

endWykorzystałem tu Npc boatguy, ale praktycznie napisałem wszystko od nowa. NA RAZIE SPRZEDAJE SCIMITAR. Ale zmienić to można bez problemu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dima
Buket



Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 7:51, 24 Mar 2006    Temat postu:

Hehe...ciekawy NPC,szkoda że już nie stawiam OTS-a ,bo bym napewno przetestował ten skrypt,wygląda na ciekawy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sass




Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:41, 01 Wrz 2006    Temat postu: ..

ciekawe , i przydatne Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kowal
Gość






PostWysłany: Pon 17:41, 05 Mar 2007    Temat postu: Skrpyt

Nie jest to cos nie normalnego poniewaz taki skrypt da sie zrobic bardzo łatwo ale w ocenie 8,5/10
Powrót do góry
Elminio
Gość






PostWysłany: Wto 18:42, 17 Lip 2007    Temat postu:

dupa jas i choragiewka, ten projekt nie jest twoj... dokladnie taki mam tekst widzialem na forum tibi org ;/ wszystko skopiowanie od gory do dolu, bezsensowny plagiat i jak masz zamiar to zamieszczac na stronie to przynajmniej nie pisz ze to jest twoje flszerze jeden.....
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tibia Strona Główna -> Skrypty do OTS Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin