Forum Tibia
Wszystko dotyczące Tibi i nie tylko.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jajko kury

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tibia Strona Główna -> Skrypty do OTS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vilagie




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:46, 23 Mar 2006    Temat postu: Jajko kury

.../data/actions/actions.xml
dodaj linijkie:

Kod:
<action itemid="4850" script="chicken.lua" />Następnie dodaj w:
.../data/actions/scripts/chicken.lua

Kod:
-- Create Chicken Egg by Galnaki --
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

pos = getPlayerPosition(cid)

if getTilePzInfo(topos) == 0 then
if getTilePzInfo(pos) == 0 then

if item.itemid == 4850 then
doSummonCreature("Chicken", pos)
doSendMagicEffect(topos,12)
doPlayerSay(cid,"O.0, czyżby kura?",1)
doRemoveItem(item.uid,item.type)

else

doPlayerSendCancel(cid,"You cannot use that.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"You Cannot use this Egg while you are in a Protect Zone.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"You cannot use this Egg on a protect zone.")
end

return 1

end----------------------------------------------------------------------------------------

A teraz krótki poradnik jak zrobić takie jajeczko

No wiec tak:
1.Zawsze gdy chcesz zrobić jajko musisz dodać linijkie w .../data/actions/actions.xml. Linijka ma wyglądać tak:

Kod:
<action itemid="4850" script="nazwa potwora.lua"/>
Tutaj dajemy nazwe potwora np. Chicken
2.Tworzymy plik w .../data/actions/scripts/ i nazywamy go chicken.
3.Wklejamy tam


Kod:
-- Create Chicken Egg by Galnaki --
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

pos = getPlayerPosition(cid)

if getTilePzInfo(topos) == 0 then
if getTilePzInfo(pos) == 0 then

if item.itemid == 4850 then
doSummonCreature("nazwa potwora jaki ma sie wykluć", pos)
doSendMagicEffect(topos,12)
doPlayerSay(cid,"Co ma pisać, gdy wykluje sie potwór?",1)
doRemoveItem(item.uid,item.type)

else

doPlayerSendCancel(cid,"You cannot use that.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"You Cannot use this Egg while you are in a Protect Zone.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"You cannot use this Egg on a protect zone.")
end

return 1

end


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tibia Strona Główna -> Skrypty do OTS Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin